Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

 

ΟΙ ΣΟΥΕΖΙΑΝΟΙ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΙΚΗΤΑΡΙΔΗ

 


          Μία συγκινητική και συνάμα ευχάριστη έκπληξη επεφύλαξε ο Σύλλογος Αιγυπτιωτών Ελλήνων Σουέζ & Πορτ-Τεουφίκ στον γνωστό ιστορικό ερευνητή του Αιγυπτιώτη Ελληνισμού κ. Ν. Νικηταρίδη κατά τη Γενική Συνέλευση του σωματείου την Κυριακή 16/1/2022, αφού κατόπιν προτάσεως – που έγινε ομοφώνως αποδεκτή – του Διοικητικού Συμβουλίου τιμήθηκε με σχετική πλακέτα δια χειρός του Προέδρου κ. Ν. Κοκκινίδη για την πολύχρονη και πολυσχιδή προσφορά του στον Αιγυπτιώτη Ελληνισμό.

          Ιδιαίτερα συγκινημένος ο συγγραφέας 37 βιβλίων και 3.000 άρθρων για τους Έλληνες της Αιγύπτου κ. Νικηταρίδης μετά τη βράβευση του δήλωσε τα εξής :

¨Είναι πολύ όμορφο, αν και σπάνιο, να σε τιμούν εν ζωή, αναγνωρίζοντας το όποιο έργο σου, πόσω μάλλον να σε τιμούν όχι μόνο οι συμπατριώτες σου Αιγυπτιώτες, αλλά οι συντοπίτες σου Σουεζιανοί. Γιατί για μένα το Σουέζ είναι ο τόπος μου, το λίκνο μου. Εκεί γεννήθηκε ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, εκεί έζησαν όταν παντρεύτηκαν οι γονείς μου, εκεί γεννήθηκε η αείμνηστη αδελφή μου. Γι΄ αυτό οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο, στο Διοικητικό Συμβούλιο, στη Γενική Συνέλευση, σε όλους εσάς τους συντοπίτες μου που πάντα θα έχω στην καρδιά μου, που πάντα θα με έχετε στη δική σας. Να είστε καλά¨.

Σημειώνουμε πως ο τιμώμενος έχει διατελέσει Ειδικός Γραμματέας του Συλλόγου και Υπεύθυνος Πολιτιστικών Εκδηλώσεων, ενώ από το 1997 αρθρογραφεί στο αξιόλογο περιοδικό του σωματείου ¨Σουεζιανά Νέα¨.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου